44.1
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, jako czynnika wpływającego na pozycję konkurencyjną podmiotu. Konieczne jest podkreślenie, że dla opisania funkcjonowania gabinetu stomatologicznego na rynku wykorzystano przede wszystkim tzw. Alternatywne teorie przedsiębiorstwa (np. nurt behawioralny8, teorię biologiczną z imperatywem ciągłego uczenia się, teorię biznesu P.F. Druckera, rdzeń umiejętności wg C.K. Prahalda) oraz nauki o zarządzaniu (których siłą jest różnorodność, umożliwiająca wszechstronną diagnozę działań podmiotu).Proponowane ujęcie jest oryginalną pracą badawczą (w Polsce tego typu badania nie były prowadzone), pozwalającą uzyskać wiedzę na temat prorynkowych działań podejmowanych przez lekarzy dentystów, ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu relacji w praktyce polskich gabinetów stomatologicznych. Wpisuje się w pragmatyczny charakter nauk o zarządzaniu, wzbogacając ich dorobek teoretyczny; przedstawia bowiem wiedzę o charakterze deskryptywnym i normatywnym, pozwalając na sformułowanie rekomendacji dla praktyki organizatorskiej (w ujęciu sektorowym).
Szczegóły
Tytuł
Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
408
Format
16.4x24.3
Języki
polski
ISBN
9788375259018
Rodzaj
Książka
EAN
9788375259018
Data premiery
2013-08-10
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami
44,10 zł
Recenzje