Przygotowanie do działalności usługowej. Marketing usług
Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym
Opis
Zapoznaje uczniów z najistotniejszymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu usług, z uwzględnieniem najnowszego stanu wiedzy z tego zakresu oraz informacji na temat aktualnych trendów obserwowanych w sferze usług zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej.
Przedstawiono w nim istotę, klasyfikację i funkcje usług, scharakteryzowano instrumenty i badania marketingowe, omówiono także planowanie marketingowe i strategiczne problemy marketingowe firm usługowych.
Liczne przykłady ułatwią zrozumienie i przyswojenie wiadomości, a ćwiczenia i pytania umożliwią utrwalenie wiedzy i sprawdzenie stopnia jej opanowania. Pomocny będzie również słownik najważniejszych poznanych pojęć i terminów (w języku polskim i angielskim).
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Recenzje