52.69
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: miękka
Opis
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Szczegóły
Tytuł
Przyszłość marketingu
Podtytuł
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor
Dominika Kaczorowska-Spychalska
, Magdalena Kalińska-Kula
, Agata Mardosz-Grabowska
, Agata Matuszewska-Kubicz
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
406
Języki
polski
ISBN
9788382202809
Redakcja
Kozielski Robert
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382202809
Dodałeś produkt do koszyka
Przyszłość marketingu
52,69 zł
Recenzje