loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
52.69 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Dominika Kaczorowska-Spychalska

,

Agata Mardosz-Grabowska

,

Agata Matuszewska-Kubicz

,

Kalińska-Kula Magdalena

Oprawa: miękka
52,69 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Szczegóły

Tytuł
Przyszłość marketingu
Podtytuł
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor
Dominika Kaczorowska-Spychalska , Agata Mardosz-Grabowska , Agata Matuszewska-Kubicz , Kalińska-Kula Magdalena
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
406
Języki
polski
ISBN
9788382202809
Redakcja
Kozielski Robert
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382202809
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
PL
42 235 01 65
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
52,69 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Przyszłość marketingu - Dominika Kaczorowska-Spychalska, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz, Kalińska-Kula Magdalena
Przyszłość marketingu
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Agata Mardosz-Grabowska, Agata Matuszewska-Kubicz, Kalińska-Kula Magdalena
52,69 zł
Przejdź do koszyka
52,69 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO