52.69
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: miękka
Opis
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Szczegóły
Tytuł
Przyszłość marketingu
Podtytuł
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Autor
Dominika Kaczorowska-Spychalska
, Agata Mardosz-Grabowska
, Agata Matuszewska-Kubicz
, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
406
Języki
polski
ISBN
9788382202809
Redakcja
Kozielski Robert
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382202809
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Przyszłość marketingu
52,69 zł
Recenzje