74
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia konsumenta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Opis
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki Psychologia konsumenta. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Psychologia konsumenta
Autor
Stasiuk Katarzyna
, Maison Dominika<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Twarda
Ilość stron
460
Format
16.8x23.8cm
Języki
polski
ISBN
9788301175399
Rodzaj
Książka
EAN
9788301175399
Data premiery
2014-05-08
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia konsumenta
74,00 zł
Recenzje