79.58
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia konsumenta
Opis
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ?klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ?analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ?perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
Psychologia konsumenta
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
458
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301194864
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301194864
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologia konsumenta
79,58 zł
Recenzje