84.67
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia konsumenta
Opis
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki ?Psychologia konsumenta?. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: ?klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), ?analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, ?perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Psychologia konsumenta
Autor
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
458
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301194864
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301194864
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia konsumenta
84,67 zł
Recenzje