39.9
Psychologia
WAM
Psychologia mediów
Wydawnictwo:
WAM
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje
Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów
Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów
Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
250
Format
15.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
8373187399
Rodzaj
Książka
EAN
9788373187399
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo WAM
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia mediów
39,90 zł
Recenzje