loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
28 Psychologia Impuls

Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

Kubicka Dorota

,

Kołodziejczyk Anna

Wydawnictwo: Impuls
Oprawa: Twarda
28,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie

Szczegóły

Tytuł
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Autor
Kubicka Dorota , Kołodziejczyk Anna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
200
Format
16.3x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373086524
Rodzaj
Książka
EAN
9788373086524
Data premiery
2007-12-06
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
ul. Fatimska 53 b
31-831 Kraków
PL
48506624220
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
28,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania - Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Kubicka Dorota, Kołodziejczyk Anna
28,00 zł
Przejdź do koszyka
28,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO