28
Psychologia
Impuls
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: Twarda
Opis
Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
Szczegóły
Tytuł
Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
Autor
Kubicka Dorota
, Kołodziejczyk Anna
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2007
Oprawa
Twarda
Ilość stron
200
Format
16.3x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788373086524
Rodzaj
Książka
EAN
9788373086524
Data premiery
2007-12-06
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania
28,00 zł
Recenzje