41.7
Psychologia
GWP
Psychologia zachowań konsumenckich
Opis
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy zachowań konsumenckich oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie się odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich.Każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsupcyjnych wyborów.
Szczegóły
Tytuł
Psychologia zachowań konsumenckich
Autor
Falkowski Andrzej
, Tyszka Tadeusz
Wydawnictwo
Seria
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda
Ilość stron
288
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8387957569
Rodzaj
Książka
EAN
9788387957568
Data premiery
2006-01-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologia zachowań konsumenckich
41,70 zł
Recenzje