27.99
Psychologia
Helion
Psychologia zmiany
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
27,99 zł
Cena rekomendowana: 34,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!
Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.
"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea techniki z najwyższej półki podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu Cialdiniego, Hogana, Uryego obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.
"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea techniki z najwyższej półki podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu Cialdiniego, Hogana, Uryego obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Szczegóły
Tytuł
Psychologia zmiany
Podtytuł
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324638307
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324638307
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologia zmiany
27,99 zł
Recenzje