39.9
Psychologia
UMCS
Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Książka jest próbą systematyzacji poglądów na temat procesów operowania liczbami w wielowymiarowej perspektywie, z uwzględnieniem zagadnień psychologii rozwojowej i klinicznej oraz neuropsychologii klinicznej i poznawczej. W części teoretycznej Autorka przedstawia poglądy dotyczące struktury i organizacji procesów liczenia od czasów najwcześniejszych do współczesnych. W części empirycznej prezentuje badania własne oraz dokonuje porównania uzyskanych rezultatów w grupach dzieci z izolowanymi trudnościami w matematyce, z izolowanymi trudnościami w czytaniu, mieszanymi trudnościami w czytaniu i matematyce oraz bez trudności w czytaniu i liczeniu. Wyniki analizowane są także w kontekście poznawczych modeli przetwarzania liczb. Wartością pracy jest interdyscyplinarne spojrzenie na strukturę procesów operowania liczbami oraz ich wielowymiarowa eksploracja w badaniach własnych.
Szczegóły
Tytuł
Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
Autor
Oszwa Urszula<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322728949
Rodzaj
Książka
EAN
9788322728949
Data premiery
2009-03-24
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologiczna analiza procesów operowania liczbami u dzieci z trudnościami w matematyce
39,90 zł
Recenzje