35
Psychologia
KUL TN
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Wydawnictwo:
KUL TN
Oprawa: miękka
35,00 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
Szczegóły
Rok wydania
2008
Oprawa
miękka
Ilość stron
316
Format
167 x 240 mm
ISBN
978-83-7306-353-2
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373063532
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
35,00 zł
Recenzje