34.26
Psychologia
KUL
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Wydawnictwo:
KUL
Oprawa: miękka
34,26 zł
Cena rekomendowana: 44,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
Kraj produkcji:
Producent:
MOTYLEKSIAZKOWE.PL BEATA FRĄCKIEWICZ
ul. Zwrotnicza 6
01-219 Warszawa (PL)
tel: (22) 632 83 74
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2008
Oprawa
miękka
Ilość stron
316
Format
167 x 240 mm
ISBN
978-83-7306-353-2
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788373063532
Kraj produkcji
PL
Producent
MOTYLEKSIAZKOWE.PL BEATA FRĄCKIEWICZ
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
34,26 zł
Recenzje