49.9
Książki
GWP
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Wydawnictwo:
GWP
Oprawa: Twarda
Opis
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autor, wybitny psycholog społeczny, wyjątkowo przystępnym, barwnym, pełnym przykładów i anegdot językiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzając je w powszechnie uznawanych teoriach współczesnej psychologii.
Szczegóły
Wydanie
2
Rok wydania
2010
Oprawa
Twarda
Ilość stron
320
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788374893442
Rodzaj
Książka
EAN
9788374893442
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologiczne mechanizmy reklamy
49,90 zł
Recenzje