38.9
Psychologia
GWP
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Opis
Książka Psychologiczne mechanizmy reklamy jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadających w pamięć. Czyta się ją ?jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowanie wartość naukową, odwołuje się cały czas do wyników najnowszych badań z zakresu psychologu reklamy, marketingu, zachowań konsumenckich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.
Szczegóły
Tytuł
Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor
Doliński Dariusz
Wydawnictwo
Seria
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2005
Oprawa
Twarda
Ilość stron
256
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8389120666
Rodzaj
Książka
EAN
9788389120663
Kraj produkcji
PL
Producent
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka
Dodałeś produkt do koszyka

Psychologiczne mechanizmy reklamy
38,90 zł
Recenzje