33.6
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Public relations a demokracja
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Seria:
ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Oprawa: Miękka
Opis
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.
Szczegóły
Tytuł
Public relations a demokracja
Autor
Święćkowska Teresa<br />
Wydawnictwo
Seria
ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Wydanie
1
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323503972
Rodzaj
Książka
EAN
9788323503972
Data premiery
2008-02-20
Kraj produkcji
PL
Producent
Uniwersytet Warszawski
Dodałeś produkt do koszyka

Public relations a demokracja
33,60 zł
Recenzje