40.01
Książki
Difin
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Opis
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze.
Szczegóły
Tytuł
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Autor
Podobas Izabela
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
200
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788376413853
Rodzaj
Książka
EAN
9788376413853
Data premiery
2011-02-08
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
40,01 zł
Recenzje