49
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Public relations Społeczne wyzwania
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
Opis
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim otoczeniem i interesariuszami. Jeśli udział w tym biorą komunikatorzy profesjonaliści, to powiemy, że jest to świadome, zaplanowane i zorganizowane komunikowanie, którym zajmują się specjaliści PR-owcy znający sposób na zapobieganie potencjalnym kryzysom i potrafiący przełamywać bariery w porozumiewaniu się ludzi ze sobą. Podstawą tego zawodu jest zawsze kontakt z ludźmi - przyjazny kontakt dający szansę na rozwiązywanie konfliktu.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Rok wydania
2007
Oprawa
Miękka
Ilość stron
300
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375450576
Rodzaj
Książka
EAN
9788375450576
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Public relations Społeczne wyzwania
49,00 zł
Recenzje