39.9
Książki
Poltext
Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Opis
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy.Czytelnik znajdzie tu także konkretne zalecenia, jak stworzyć procedury ochrony wizerunku, w tym "książkę kryzysową", co stanowiło do tej pory tajemną wiedzę agencji public relations i nie pojawiało się w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemyśleniami dotyczącymi rozwoju działań public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku równoległego i działania w równoległej rzeczywistości wirtualnej. Prezentowane rady Autor wspiera interesującymi przykładami ze swojej wieloletniej praktyki.
Producent:
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa (PL)
tel: 665 055 813
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Autor
Wojciech Budzyński
Wydawnictwo
Seria
WARSZTATY MENEDŻERSKIE
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
167
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375610215
Rodzaj
Książka
EAN
9788375610215
Data premiery
2008-11-25
Dodałeś produkt do koszyka

Public relations Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
39,90 zł
Recenzje