53
Książki
CeDeWu
Public Relations w bankach wirtualnych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.Macierzyński Michał - doktor nauk ekonomicznych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, główny analityk w portalu Bankier.pl SA. Założyciel i redaktor naczelny wortalu finansowego PRNews.pl i Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka w 2007 roku. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości, a także marketingu i PR bankowego i bankowości elektronicznej.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
258
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375561159
Rodzaj
Książka
EAN
9788375561159
Data premiery
2008-11-06
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Public Relations w bankach wirtualnych
53,00 zł
Recenzje