51.3
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51,30 zł
Cena rekomendowana: 54,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
418
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375451948
Redakcja
Olędzki Jerzy
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375451948
Dodałeś produkt do koszyka
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51,30 zł
Recenzje