51.3
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51,30 zł
Cena rekomendowana: 54,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym, kierowniczym, operacyjnym i edukacyjnym. W publikacji uznano słusznie, iż public relations powinno się traktować jako samodzielną dziedzinę, niezależną od marketingu. W PR trzeba tyle samo mówić i pisać co słuchać, gdyż istotą tej działalności jest sztuka prowadzenia dialogu z otoczeniem, dialogu prowadzonego wszystkimi dostępnymi narzędziami i środkami.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
418
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375451948
Redakcja
Olędzki Jerzy
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375451948
Dodałeś produkt do koszyka
![Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu](https://webimage.pl/pics/948/1/s9788375451948.jpg)
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
51,30 zł
Recenzje