38.2
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
38,20 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Public relations we współczesnym świecie:
Podtytuł
między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
260
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375453195
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375453195
Dodałeś produkt do koszyka
![Public relations we współczesnym świecie:](https://webimage.pl/pics/195/3/s9788375453195.jpg)
Public relations we współczesnym świecie:
38,20 zł
Recenzje