38.2
Socjologia
Oficyna Wydawnicza Aspra
Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
38,20 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Public relations we współczesnym świecie:
Podtytuł
między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
260
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375453195
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375453195
Dodałeś produkt do koszyka
Public relations we współczesnym świecie:
38,20 zł
Recenzje