30.64
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
30,64 zł
Cena rekomendowana: 39,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tom 31. serii Media początku XXI wieku wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka Publiczność mediów w epoce cyfrowej. W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych użytkowników, konsumentów czy prosumentów mediów.Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Szczegóły
Tytuł
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
216
Format
16.1x23.6
Języki
polski
ISBN
9788375457513
Redakcja
Jaskiernia Alicja
Redakcja
Gajlewicz-Korab Katarzyna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375457513
Dodałeś produkt do koszyka
Publiczność mediów w epoce cyfrowej
30,64 zł
Recenzje