66.32
Książki
Helion
Python zorientowany obiektowo
Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
66,32 zł
Cena rekomendowana: 89,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Python jest jednym z najczęściej używanych języków programowania. Może służyć do wielu celów, a jego możliwości są nieustannie poszerzane przez wciąż powstające biblioteki i narzędzia. Równocześnie niejeden programista poprzestaje na tworzeniu kodu w sposób proceduralny. Tymczasem w Pythonie jak najbardziej możliwe jest programowanie zorientowane obiektowo, pozwalające organizować kod w poręczne jednostki, których później można wielokrotnie używać. Taki kod jest czytelny, łatwy w rozbudowie i dużo efektywniejszy w działaniu.
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
* gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
* tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
* praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
* zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
* mechanizm dziedziczenia w praktyce
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pisać kod łatwy w utrzymaniu i rozbudowie. Nauczysz się tworzyć klasy i obiekty w Pythonie i skorzystasz z tych umiejętności, by budować atrakcyjne elementy GUI. Niejako przy okazji poznasz framework pygame i płynnie przejdziesz do pisania interaktywnych gier i aplikacji zawierających widżety GUI, animacje i wiele różnych scen. Opanujesz ponadto takie koncepcje jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe czy wzorce projektowe — a w praktyce zastosujesz wzorzec model-widok-kontroler.
W książce między innymi:
* gruntowne podstawy programowania zorientowanego obiektowo
* tworzenie obiektów i zarządzanie nimi
* praktyczne stosowanie hermetyzacji w kodzie
* zastosowanie polimorfizmu podczas tworzenia interfejsów
* mechanizm dziedziczenia w praktyce
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
Szczegóły
Tytuł
Python zorientowany obiektowo
Podtytuł
Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
432
Format
16.5x22.8cm
Języki
polski
ISBN
9788328394063
Język oryginału
angielski
Tytuł oryginału
Object-Oriented Python: Master OOP by Building Games and GUIs
Rodzaj
Książka
EAN
9788328394063
Data premiery
2022-11-29
Dodałeś produkt do koszyka
Python zorientowany obiektowo
66,32 zł
Recenzje