loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
238.78 Książki Kogan Page

Questionnaire Design

Ian Brace

Wydawnictwo: Kogan Page
Oprawa: Miękka
238,78 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Questionnaires are vital for the market researcher: they draw accurate information from respondents, give structure to interviews, provide a standard form on which facts, comments and attitudes can be recorded, and facilitate data processing. Questionnaire Design explains the role of questionnaires in market research and looks at different types of questionnaire, examining when and how they should be deployed. The book explains how to plan, structure and compose the right questionnaire for the research you are undertaking. Fully updated with new content on encouraging respondent involvement, this new edition also includes the latest information on online and mobile questionnaires, their problems and potential. This book will be a useful addition to the bookshelf of every student or practitioner of market research. "Effectively illustrates the importance of the questionnaire as a decision-making tool... Questionnaire Design will be a useful reference for those in the market research industry and a comprehensive introduction for those interested in mastering the intricacies of questionnaire development. This highly informative volume would also serve as a valuable companion for advanced undergraduate and graduate students alike." Choice Magazine "A book that would sit very comfortably on the bookshelf of any marketing undergraduate... ideal for any serious market researcher who needs a quick reference book." Media Week "A well written text, which is both easily accessible in style and yet informative... Through its clear structure and step-by-step guidance it offers students a detailed guide through the oft thought simple, but actually complex and exacting process of questionnaire design. Many invaluable pointers are offered on pitfalls to avoid and factors to consider. A key strength is the practical advice offered." -- Fiona Syson, Senior Lecturer In Marketing, Edge Hill University

Szczegóły

Tytuł
Questionnaire Design
Autor
Ian Brace
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
ISBN
9780749467791
EAN
9780749467791
Kraj produkcji
GB
Producent
John Wiley & Sons Limited
New Era House, 8 Oldlands Way
PO22 9NQ Bognor Regis, West Sussex
GB

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
238,78 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Questionnaire Design - Ian Brace
Questionnaire Design
Ian Brace
238,78 zł
Przejdź do koszyka
238,78 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO