21.9
Książki
C. H. Beck
Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Wydawnictwo:
C. H. Beck
Oprawa: broszura
Opis
Racjonalne public relations to sztuka:
- współpracowania nie tylko z mediami,
- wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,
- realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,
- zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,
- budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,
- pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,
- umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.
Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.
- współpracowania nie tylko z mediami,
- wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,
- realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,
- zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,
- budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,
- pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,
- umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.
Ta książka mówi o tym, jak – mimo chaosu na rynku – organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.
Szczegóły
Tytuł
Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Autor
Knecht Zdzisław
Wydawnictwo
Rok wydania
2005
Oprawa
broszura
Ilość stron
190
Format
15 x 23
ISBN
8373877290
Rodzaj
Książka
EAN
9788373877290
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
21,90 zł
Recenzje