99.96
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
99,96 zł
Wysyłka: 2-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
Szczegóły
Tytuł
Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Ilość stron
344
ISBN
9788301235369
EAN
9788301235369
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji
99,96 zł
Recenzje