26
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Opis
Czy redundancja może być terminem Z jednej strony obrosła negatywnymi konotacjami (np. tekst redundantny = tekst rozwlekły), z drugiej wydaje się pojęciem na tyle nieznanym (niemal trudnym do wymówienia), że nieosadzonym w potocznych kontekstach, wyjętym z codziennego użycia a więc rokującym jako termin. Prześledzenie redundancji w mediach zdaje się zadaniem karkołomnym: w epoce zwrotu repetetywnego właściwie każdy przekaz mieści się w jej ramach. Autorka podejmuje się jednak wskazania obszarów nieoczywistych, które decydują o tożsamości współczesnych mediów, zarówno tradycyjnych, jak i najnowszych. Dowodzi jednocześnie, że redundancja jako właściwość występująca na wielu różnych poziomach tekstu może zarówno służyć zrozumiałości i oswajaniu przekazu, jak i sprzyjać jego hermetyczności.
Szczegóły
Tytuł
Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
Autor
Kula Agnieszka
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323231813
Rodzaj
Książka
EAN
9788323231813
Data premiery
2017-07-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Redundancja w mediach Studium pragmalingwistyczne
26,00 zł
Recenzje