0
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
Opis
Temat reklamy wydaje się nierozłącznie związany z wiedzą tajemną i nie dającymi się ze sobą pogodzić poglądami. Jako konsumenci z reguły uważamy, że na nas osobiście reklama nie wpływa. Mimo to tworzone są nowe reklamy. A więc coś działać musi - ale na kogo i w jaki sposób?
Szczegóły
Tytuł
Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego
Autor
Max Sutherland
, Alice K. Sylvester
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2003
Oprawa
Miękka
Ilość stron
257
Format
17x24cm
Języki
polski
ISBN
8301139331
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kranas Gra
Tytuł oryginału
ADVERTISING AND THE MIND OF THE CONSUMER
Rodzaj
Książka
EAN
9788301139339
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama a umysł konsumenta. Co działa, co nie działa i dlaczego
0,00 zł
Recenzje