90.19
Książki
Wolters Kluwer
Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Oprawa: Miękka
90,19 zł
Cena rekomendowana: 99,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między "informowaniem" a "reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności.
Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:
- jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;
- w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;
- jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;
- w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;
- w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;
- jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;
- jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:
- jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;
- w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;
- jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;
- w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;
- w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;
- jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;
- jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
Szczegóły
Tytuł
Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Podtytuł
Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Autor
Mateusz Dończyk
, Marcin Stupak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
136
Format
14.8x21.0 cm
Języki
polski
ISBN
9788381872690
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381872690
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
90,19 zł
Recenzje