32.55
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (...) Autorka książki nie pozostaje na poziomie oczywistej funkcji reklamy, polegającej na zwiększeniu sprzedaży produktów, lecz poszukuje funkcji ukrytych, głębszych, prowadzących do modyfikowania świadomości indywidualnej i zbiorowej, a nawet konstruowania zepełnie nowych stanów rzeczywistości społecznej. Do analizy konstruktywnej, kreującej rzeczywistość roli reklamy, autorka buduje bogaty aparat teoretyczny, nie stroniąc od refleksji filozoficznej ontologicznej i epistemologicznej.
Szczegóły
Tytuł
Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2004
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
8323317542
Rodzaj
Książka
EAN
9788323317548
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
32,55 zł
Recenzje