79.8
Książki
Wiedza i Praktyka
Reklama leków a Prawo farmaceutyczne
Wydawnictwo:
Wiedza i Praktyka
Oprawa: Miękka
Opis
Na co pozwala Prawo farmaceutyczne w zakresie reklamy produktów leczniczych, a co jest zabronione Na to pytanie, z punktu widzenia lekarza, odpowiada książka Reklama leków a Prawo farmaceutyczne.W publikacji wskazane zostały wszystkie główne regulacje związane z tematyką produktów leczniczych.Autorki odniosły się również do zasad promocji środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, nie ma natomiast zasad promocji suplementów diety. Brakuje też odniesienia do wyrobów medycznych, a te są ściśle związane z rynkiem medycznym.Każdy znajdzie tu jednak omówienie regulacji etycznych, jakie obowiązują lekarzy i formy farmaceutyczne w ich wzajemnych relacjach.
Szczegóły
Tytuł
Reklama leków a Prawo farmaceutyczne
Autor
Zubkowska Anna
, Niedzielska Monika<br />
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
124
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788376772899
Rodzaj
Książka
EAN
9788376772899
Data premiery
2010-08-31
Kraj produkcji
PL
Producent
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Podmiot odpowiedzialny
WIP sp. z o. o.
9a Łotewska
03-918 Warszawa
PL
03-918 Warszawa
PL
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama leków a Prawo farmaceutyczne
79,80 zł
Recenzje