38
Książki
Libron
Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Opis
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu procesu corporate identity organizacji. Interesujące jest też wyróżnienie poetyki reklamy wiodącej i procesu projektowania reklamy.
Szczegóły
Tytuł
Reklama Operacjonalizacja pojęcia
Autor
Wszołek Mariusz<br />
Wydawnictwo
Seria
PROJEKTOWANIE KOMUNIKACJI
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
14.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365148247
Rodzaj
Książka
EAN
9788365148247
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama Operacjonalizacja pojęcia
38,00 zł
Recenzje