loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49 Książki Helion

Reklama partyzancka
Efektywne strategie dla małej firmy

Levinson Jay Conrad

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Najlepsza reklama za (pół) darmo Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej Jak mierzyć skuteczność reklamyNie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to......ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,...ich reklama dawałaby szybki zysk,...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się: jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe, czym zainteresować odbiorców reklamy, jakie kwoty inwestować w reklamę, jak określić krąg odbiorców docelowych, jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci, jak przygotować spot telewizyjny i radiowy, jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).

Szczegóły

Tytuł
Reklama partyzancka
Podtytuł
Efektywne strategie dla małej firmy
Autor
Levinson Jay Conrad
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
360
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324602636
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Szczęsny Monika
Tytuł oryginału
Guerilla advertising
Rodzaj
Książka
EAN
9788324602636
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama partyzancka - Levinson Jay Conrad
Reklama partyzancka
Levinson Jay Conrad
49,00 zł
Przejdź do koszyka
49,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO