41.26
Psychologia
Helion
Reklama podprogowa
Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
Opis
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy I - co najważniejsze - dlaczego
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
Sposoby na filtrowanie informacji.
Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy I - co najważniejsze - dlaczego
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy
Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
Sposoby na filtrowanie informacji.
Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
Szczegóły
Tytuł
Reklama podprogowa
Podtytuł
Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor
Bullock August
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
Miękka
Ilość stron
246
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324613908
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sobolewska Agnieszka
Tytuł oryginału
The secret sales pitch
Rodzaj
Książka
EAN
9788324613908
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama podprogowa
41,26 zł
Recenzje