99
Książki
C. H. Beck
Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Opis
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.
Szczegóły
Tytuł
Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Autor
Ożóg Marcin
Wydawnictwo
Seria
PRAWO DLA FIRM
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
14.0x22.0cm
Języki
polski
ISBN
9788325530839
Rodzaj
Książka
EAN
9788325530839
Data premiery
2011-09-02
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
99,00 zł
Recenzje