41.02
Marketing i ekonomia
Difin
Relacje jako kapitał organizacji
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
Opis
Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Szczegóły
Tytuł
Relacje jako kapitał organizacji
Autor
Joanna M. Moczydłowska
, Anna Korombel
, Agnieszka Bitkowska
Wydawnictwo
Temat
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
137
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788380855441
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380855441
Data premiery
2017-11-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Difin sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Relacje jako kapitał organizacji
41,02 zł
Recenzje