62.61
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
62,61 zł
Cena rekomendowana: 64,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Kraj produkcji: PL
Szczegóły
Tytuł
Relacje między producentami a detalistami
Podtytuł
Kontekst modeli biznesu
Autor
Marzanna K. Witek-Hajduk
, Joanna Cygler
,
Andrzej Sznajder
, Anna Napiórkowska
, Tomasz Napiórkowski
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301190514
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301190514
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Relacje między producentami a detalistami
62,61 zł
Recenzje