27.02
Pedagogika
Libron
Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
27,02 zł
Cena rekomendowana: 40,95 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Dr Adrianna Sarnat-Ciastko adiunkt Zakładu Psychoprofilaktyki, członek Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej Wydziału Pedagogicznego Akademii im. J. Długosza w Częstochowie, pełnomocnik Rektor AJD ds. tutoringu, tutor. Autorka m.in. monografi Tutoring w polskiej szkole oraz kilkudziesięciu recenzowanych artykułów naukowych. Redaktorka publikacji Licea ALA. Szkoły skoncentrowane na uczniu. Nowa kultura szkoły?. W zakresie jej zainteresowań naukowych znajdują się: edukacyjny wymiar analizy transakcyjnej, edukacja alternatywna oraz personalizacja kształcenia. Oryginalność tej pracy polega nie tylko na podjęciu problematyki związanej z tutoringiem jako stosunkowo nową i mało znaną w Polsce metodą pracy dydaktyczno-wychowawczej, ale też na osadzeniu części badań w perspektywie edukacyjnej analizy transakcyjnej, a więc również relatywnie "niszowej" koncepcji psychologicznej mającej zastosowanie w pedagogice. [...] Autorka [...] ukazała w pełni swoje przygotowanie merytoryczne dotyczące analizy transakcyjnej oraz metodologiczne w zakresie prowadzenia badań ilościowych. [...] Pracę, mimo jej szczegółowości, wielowątkowości i obszerności, dobrze się czyta, co najlepiej świadczy o opanowaniu przez Autorkę - na wysokim poziomie - sztuki pisania prac naukowych. Dr hab. Dorota Pankowska prof. UMCS
Strategia badań przyjęta przez Autorkę [...] pozwoliła czytelnikowi na zapoznanie się z sytuacją tutoringu w Polsce, a także poprzez analizę różnic między grupami posługującymi i nieposługującymi się tą metodą umożliwiła ukazanie jej pozytywnych efektów. [...] Adrianna Sarnat-Ciastko wykazała znajomość obszernej literatury przedmiotu, umiejętność stawiania pytań badawczych i hipotez, przyjęła trafną strategię badań i bardzo starannie opracowała ich wyniki. Szczególnym walorem pracy jest stworzenie własnych metod badawczych na podstawie przyjętej teorii analizy transakcyjnej. Prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska
Strategia badań przyjęta przez Autorkę [...] pozwoliła czytelnikowi na zapoznanie się z sytuacją tutoringu w Polsce, a także poprzez analizę różnic między grupami posługującymi i nieposługującymi się tą metodą umożliwiła ukazanie jej pozytywnych efektów. [...] Adrianna Sarnat-Ciastko wykazała znajomość obszernej literatury przedmiotu, umiejętność stawiania pytań badawczych i hipotez, przyjęła trafną strategię badań i bardzo starannie opracowała ich wyniki. Szczególnym walorem pracy jest stworzenie własnych metod badawczych na podstawie przyjętej teorii analizy transakcyjnej. Prof. dr hab. Maria Braun-Gałkowska
Szczegóły
Tytuł
Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
296
Format
16x23 cm
Języki
polski
ISBN
9788365705426
Język oryginału
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365705426
Dodałeś produkt do koszyka

Relacje tutorskie w polskiej szkole w ujęciu analizy transakcyjnej
27,02 zł
Recenzje