33.72
Socjologia
słowo/obraz terytoria
Religia media mitologia
33,72 zł
Cena rekomendowana: 36,75 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
W czym tkwi tajemnica atrakcyjności tego, co religijne, dla współczesnych mediów Czy media, jak chce wielu, rzeczywiście ze swej natury są wrogie religii, niszcząc i wynaturzając w niej to, co dla niej najbardziej właściwe i najgłębsze Jaki jest kulturowy sens procesów tabloidyzacji mediów Skąd biorą się napięcia między mediami a religiami instytucjonalnymi Na czym ma polegać odpowiedzialność mediów dziennikarskich w relacjonowaniu wydarzeń religijnych Jakim wyzwaniem dla teologii akademickiej są współczesne media
Autor bada relację między mediami a religijnością, rozumianą szeroko jako społeczna lub jednostkowa potrzeba sensu opierającego się na tym, co przekracza świat empiryczny: Kościoły, religie instytucjonalne, grupy nieformalne, duchowość, spirytyzm, wiara w nadprzyrodzoność czy zjawiska ponadnaturalne. W kolejnych rozdziałach książki proponuje refleksję nad pytaniami o powrót religijności w wieku mediów audiowizualnych i o (quasi-)religijną funkcję samych mediów.
Autor bada relację między mediami a religijnością, rozumianą szeroko jako społeczna lub jednostkowa potrzeba sensu opierającego się na tym, co przekracza świat empiryczny: Kościoły, religie instytucjonalne, grupy nieformalne, duchowość, spirytyzm, wiara w nadprzyrodzoność czy zjawiska ponadnaturalne. W kolejnych rozdziałach książki proponuje refleksję nad pytaniami o powrót religijności w wieku mediów audiowizualnych i o (quasi-)religijną funkcję samych mediów.
Szczegóły
Tytuł
Religia media mitologia
Autor
Wydawnictwo
Seria
IDEE I SPOŁECZEŃSTWO
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
196
Format
14.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788374539616
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788374539616
Data premiery
2010-04-07
Dodałeś produkt do koszyka
Religia media mitologia
33,72 zł
Recenzje