26.02
Książki
Więź
Religia - media - popkultura
Wydawnictwo:
Więź
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
26,02 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.
Producent:
Towarzystwo Więź
Trębacka 3
00-074 Warszawa (Polska)
tel: 228281808
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
220
Format
14.5x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365424853
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365424853
Dodałeś produkt do koszyka
Religia - media - popkultura
26,02 zł
Recenzje