25.12
Książki
Więź
Religia - media - popkultura
Wydawnictwo:
Więź
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
25,12 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
220
Format
14.5x20.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365424853
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365424853
Dodałeś produkt do koszyka
Religia - media - popkultura
25,12 zł
Recenzje