38.93
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych
Podejście eksperymentalne
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych.Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach jak wyniki finansowe, napływ nowych informacji, czy też czynniki psychologiczne. Niewiele miejsca w literaturze poświęcono wpływowi reputacji przedsiębiorstwa na zachowania inwestorów giełdowych. Dotychczasowe badania w zakresie reputacji przedsiębiorstw koncentrowały się raczej na budowaniu jej i zarządzaniu nią w kontekście relacji z klientami. Liczba badań dotyczących wpływu reputacji na zachowania i decyzje pozostałych interesariuszy jest znikoma.Celem niniejszej książki jest wypełnienie tych luk poprzez kompleksową analizę reputacji przedsiębiorstwa: jej definicji, wielowymiarowego wpływu na funkcjonowanie i wyniki organizacji, metod pomiaru reputacji, a także poprzez przeprowadzenie eksperymentu ekonomicznego imitującego warunki giełdowe. Badanie to pozwoli na określenie czynników behawioralnych i społecznych wpływających na postrzeganie reputacji.
Szczegóły
Tytuł
Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych
Podtytuł
Podejście eksperymentalne
Autor
Anna Blajer-Gołębiewska
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
266
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788378657972
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378657972
Dodałeś produkt do koszyka
Reputacja przedsiębiorstwa a zachowania inwestorów giełdowych
38,93 zł
Recenzje