loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
261 Książki Pearson

Research Methods, Design, and Analysis, Global Edition

Lisa Turner

,

Burke Johnson

,

Larry Christensen

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
261,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Encourages mastery of the basic principles of psychological research Research Methods, Design, and Analysis, 12/e, provides an understanding of the research methods used to investigate human thought and behavior. The coverage of experimental, qualitative, correlational, and survey research helps students develop their research skills for all aspects of psychology. Information is presented in a simple and straightforward manner and placed into context of actual research studies, helping students make real-life connections.Table of Contents PART I: Introduction Chapter 1: Introduction to Scientific Research Chapter 2: Research Approaches and Methods of Data Collection PART II: Planning the Research Study Chapter 3: Problem Identification and Hypothesis Formation Chapter 4: Ethics PART III: Foundations of Research Chapter 5: Measuring Variables and Sampling Chapter 6: Research Validity PART IV: Experimental Methods Chapter 7: Control Techniques in Experimental Research Chapter 8: Experimental Research Design Chapter 9: Procedure for Conducting an Experiment Chapter 10: Quasi-Experimental Designs Chapter 11: Single-Case Research Designs PART V: Survey, Qualitative, and Mixed Methods Research Chapter 12: Survey Research Chapter 13: Qualitative and Mixed Methods Research PART VI: Analyzing and Interpreting Data Chapter 14: Descriptive Statistics Chapter 15: Inferential Statistics PART VII: Writing the Research Report Chapter 16: Preparing the Research Report for Presentation or Publication

Szczegóły

Tytuł
Research Methods, Design, and Analysis, Global Edition
Autor
Lisa Turner , Burke Johnson , Larry Christensen
Wydawnictwo
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
544
ISBN
9781292057743
EAN
9781292057743
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
261,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Research Methods, Design, and Analysis, Global Edition - Lisa Turner, Burke Johnson, Larry Christensen
Research Methods, Design, and Analysis, Global Edition
Lisa Turner, Burke Johnson, Larry Christensen
261,00 zł
Przejdź do koszyka
261,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO