46.14
Marketing i ekonomia
PWE
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
46,14 zł
Cena rekomendowana: 54,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko ?odbiorcą? kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem ? a nawet ?apokalipsę detaliczną?, ale inne ? jako niezwykłą okazję. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.
Szczegóły
Tytuł
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Języki
polski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320824773
Dodałeś produkt do koszyka
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
46,14 zł
Recenzje