loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
318 Książki Pearson

Retail Buying

Gerald Pintel

,

Jay Diamond

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
318,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For courses in Retail Buying, Retail Merchandising and Fashion Merchandising. Retail Buying, Ninth Edition, is known for its clear depiction of retail buying, reflecting what buyers face every day in their pursuit of excellence. Focusing on the changes in today's market, the book addresses topics such as diverse ethnicities and the nuances of purchasing abroad. Contemporary market considerations are highlighted throughout, including chapters on buying for discount operations, using the Internet for product procurement, and methods of analyzing customer demand. With a host of end-of-chapter materials and visual aids, this book continues its tradition of effectively preparing students for their role as professional retail buyers.SECTION ONE INTRODUCTION TO RETAIL BUYING Chapter 1: The Retail Playing Field Chapter 2: The Buyer's Role Chapter 3: Buying Practices for the Different Retail Classifications Chapter 4: The Market Specialists and how They Service Retailers SECTION TWO: PLANNING THE PURCHASE Chapter 5: Consumer Analysis Chapter 6: Multiculturalism: Assessing the Product Needs of America's Major Ethnicities Chapter 7: What to Buy Chapter 8: How Much to Buy Chapter 9: Merchandise Sourcing and Timing the Purchase SECTION THREE: MAKING THE PURCHASE Chapter 10: Purchasing in the Domestic Marketplace Chapter 11: Foreign Market Purchasing Chapter 12: The Importance of Business Etiquette When Purchasing in Global Markets Chapter 13: Wholesale Purchasing on the Internet Chapter 14: Negotiating the Purchase and Writing the Order SECTION FOUR: ADDITIONAL BUYER RESPONSIBILITIES Chapter 15: Merchandise Pricing Chapter 16: The Development of Private-Label Programs Chapter 17: Disseminating Product information to Retail personnel Chapter 18: The Buyer's Role in Planning Advertising, Special Events, and Visual Merchandising

Szczegóły

Tytuł
Retail Buying
Autor
Gerald Pintel , Jay Diamond
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
360
ISBN
9781292026763
EAN
9781292026763
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
318,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Retail Buying - Gerald Pintel, Jay Diamond
Retail Buying
Gerald Pintel, Jay Diamond
318,00 zł
Przejdź do koszyka
318,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO