36.26
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Retoryka i wartości
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
36,26 zł
Cena rekomendowana: 41,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Tom składa się z 18 artykułów poświęconych różnym rozumieniom wartości w retoryce, wartości retorycznych oraz wartości widzianych z perspektywy retoryki: - w przemówieniach głów państw (amerykańskich i polskich),- w gatunkach celebracyjnych (laudacje, konkursy),- w przemówieniach motywacyjnych (TEDx),- w gatunkach prasowych (m.in. felieton, artykuł publicystyczny, artykuł popularnonaukowy),- w gatunkach literackich i użytkowych (biografia, poezja, wydawnictwa okolicznościowe),- w przekazach internetowych i marketingowych (infografiki, blogi, dyskurs marki),- w literaturze i kulturze dawnej (ikonografia, oratorstwo, edytorzy, publicyści).Książka ma charakter interdyscyplinarny, łączy różne dziedziny twórczości i różne dyskursy w przestrzeni publicznej. Spoiwem tematycznym tekstów jest perspektywa retoryczna, czyli odkrywanie mechanizmów perswazyjnych w procesie promowania wartości w kulturze, polityce i mediach. ******Rhetoric and Values The book is concerned with the rhetorical perspective, that is, discovering the mechanisms of persuasion in the process of promoting values in culture. The publication is interdisciplinary in character, it links togethers different areas of creative work and different discourses in the public sphere.
Szczegóły
Tytuł
Retoryka i wartości
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
340
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323538677
Redakcja
Budzyńska-Daca Agnieszka
Redakcja
Modrzejewska Ewa
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323538677
Dodałeś produkt do koszyka
Retoryka i wartości
36,26 zł
Recenzje