31.93
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Retoryka telewizji
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
31,93 zł
Cena rekomendowana: 33,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest pierwszą w Polsce monografią, której celem jest przedstawienie ? w sposób możliwie kompletny ? retorycznych wymiarów telewizji. W centrum retoryki telewizji znajduje się pytanie o warunki skutecznych, nastawionych na określony cel zachowań komunikacyjnych. Autorka skupia się na analizie tych wszystkich aspektów, które nadawca medialny (instancja nadawcza) musi wziąć pod uwagę, by zyskać uwagę odbiorców i otworzyć im taką przestrzeń komunikacji, która uczyni ich podatnymi na perswazję. Wszystkie opisane w monografii elementy składają się na propozycję przedstawienia telewizyjnego fenomenu, niezależnie od czasu jego funkcjonowania. Bez względu na to, czy mówimy o czarno-białych obrazach i ograniczonej ofercie programowej, erze telewizji w kolorze i telewizji wyspecjalizowanej, stematyzowanej, czy też telewizji na żądanie, można wskazać właściwości, strategie, mechanizmy, które dają się zuniwersalizować i opisać w ramach koncepcji retoryki telewizji. Retoryka bowiem dostarcza narzędzi, które pozwalają tak samo skutecznie opisywać telewizję epoki broadcastingu, narrowcastingu, jak i slivercastingu.
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
294
Format
14.8x23.7
Języki
polski
ISBN
9788323233251
ISSN
05548179
ISBN serii
9788323233251
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Tytuł tomu
Retoryka telewizji
Język oryginału
polski
Tytuł oryginału
Retoryka telewizji
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323233251
Dodałeś produkt do koszyka
Retoryka telewizji
31,93 zł
Recenzje