41.49
Książki
PWE
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
41,49 zł
Cena rekomendowana: 54,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje ? dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej oferty. Publikacja przedstawia wybrane problemy dotyczące przemian zachodzących pod wpływem nowych technologii w procesie obsługi klienta oraz w działaniach sprzedażowych i promocyjnych. Szczególną uwagę poświęcono roli mediów społecznościowych w procesie komunikacji z klientem, budowaniu zaangażowania odbiorców, kształtowaniu zasobów relacyjnych organizacji i tworzeniu nowych produktów. Tematyka publikacji wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, wskazując także na zmiany zachodzące pod wpływem rewolucji 4.0 w obszarze marketingu terytorialnego.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
138
Języki
polski
Redakcja
Kowalska Magdalena
Redakcja
Szwajlik Anna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320823967
Dodałeś produkt do koszyka

Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
41,49 zł
Recenzje