240.86
Tajniki mechaniki, robotyki, programowania
Cass Film
Robot do nauki programowania dla dzieci - Królik
Wydawnictwo:
Cass Film
Oprawa: pudełko
240,86 zł
Cena rekomendowana: 319,98 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Coding Critters Bopper, Hip, Hop, Robot do nauki programowania dla dzieci, Królik
Poznaj Coding Critters, kolekcję zabawek które są niesamowitymi pomocnikami w nauce programowania. Te urocze zwierzaki są jednymi z najlepszych robotów do poznawania tajników programowania, wielokrotnie nagradzanymi na świecie.
Bopper, Hip oraz Hop to króliczki, które w przystępny i zabawny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania w 100% bez ekranu. Uczą najmłodszych krytycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz stanowią doskonały wstęp do nauk ścisłych, technologi, inżynierii i matematyki. Do zestawu dołączona jest książeczka zawierająca zabawne przygody pracowitego królika Boppera i jego przyjaciół Hipa i Hopa. Dzieci, poprzez zabawę ze swoimi zwierzakami tworzą pierwsze programy. Podejmij wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz zaprogramować Boppera, by znalazł marchewkę, włożył ją do wózka ogrodowego i pobawił się z dwoma uroczymi królikami: Hipem i Hopem. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne programy.
Bopper nie tylko wykonuje proste polecenia, ale może stać się również wyjątkowym, uroczym zwierzątkiem domowym. Wystarczy nacisnąć jego nosek, aby aktywować Tryb Zabawy. Teraz można go nakarmić, pogłaskać lub położyć spać. Można nawet sprawić, że zatańczy i zaśpiewa zabawne piosenki!
Cechy:
- Wprowadza podstawy programowania dla najmłodszych
- 100% bez ekranu
- Zestaw obejmuje 22 elementy
- Dzieci uczą się programowania dzięki dołączonej, kolorowej książeczce
- Tworzenie sekwencji ułatwia 10 odcisków króliczych łapek
- 3 kartonowe dekoracje pozwalają zbudować wyjątkową scenografię
- Domek, huśtawka, wózek, marchewka oraz zjeżdżalnia sprawią, że pokój stanie się niesamowitym placem zabaw
- Możliwość wprowadzenia sekwencji do 30 kroków
- Jeden krok to około 10,2 cm
- Dołączona instrukcja w języku polskim
- Wymaga 3 baterii AAA (baterie nie są dołączone do zestawu)
Wymiary Boppera: 13 x 5 cm
Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 4. roku życia.
Poznaj Coding Critters, kolekcję zabawek które są niesamowitymi pomocnikami w nauce programowania. Te urocze zwierzaki są jednymi z najlepszych robotów do poznawania tajników programowania, wielokrotnie nagradzanymi na świecie.
Bopper, Hip oraz Hop to króliczki, które w przystępny i zabawny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania w 100% bez ekranu. Uczą najmłodszych krytycznego myślenia, samodzielnego rozwiązywania problemów oraz stanowią doskonały wstęp do nauk ścisłych, technologi, inżynierii i matematyki. Do zestawu dołączona jest książeczka zawierająca zabawne przygody pracowitego królika Boppera i jego przyjaciół Hipa i Hopa. Dzieci, poprzez zabawę ze swoimi zwierzakami tworzą pierwsze programy. Podejmij wyzwanie i sprawdź, czy potrafisz zaprogramować Boppera, by znalazł marchewkę, włożył ją do wózka ogrodowego i pobawił się z dwoma uroczymi królikami: Hipem i Hopem. Oprócz podążania za wyzwaniami zawartymi w książce, dzieci mogą samodzielnie tworzyć własne programy.
Bopper nie tylko wykonuje proste polecenia, ale może stać się również wyjątkowym, uroczym zwierzątkiem domowym. Wystarczy nacisnąć jego nosek, aby aktywować Tryb Zabawy. Teraz można go nakarmić, pogłaskać lub położyć spać. Można nawet sprawić, że zatańczy i zaśpiewa zabawne piosenki!
Cechy:
- Wprowadza podstawy programowania dla najmłodszych
- 100% bez ekranu
- Zestaw obejmuje 22 elementy
- Dzieci uczą się programowania dzięki dołączonej, kolorowej książeczce
- Tworzenie sekwencji ułatwia 10 odcisków króliczych łapek
- 3 kartonowe dekoracje pozwalają zbudować wyjątkową scenografię
- Domek, huśtawka, wózek, marchewka oraz zjeżdżalnia sprawią, że pokój stanie się niesamowitym placem zabaw
- Możliwość wprowadzenia sekwencji do 30 kroków
- Jeden krok to około 10,2 cm
- Dołączona instrukcja w języku polskim
- Wymaga 3 baterii AAA (baterie nie są dołączone do zestawu)
Wymiary Boppera: 13 x 5 cm
Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 4. roku życia.
Szczegóły
Tytuł
Robot do nauki programowania dla dzieci - Królik
Wydawnictwo
Oprawa
pudełko
Format
25,5 x 23 x 12,5 cm
ISBN
0765023030891
Rodzaj
Zabawka
Stan
Nowy
EAN
0765023030891
Dodałeś produkt do koszyka
Robot do nauki programowania dla dzieci - Królik
240,86 zł
Recenzje