87.9
Książki
CeDeWu
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
87,90 zł
Cena rekomendowana: 90,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie – rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y. Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów. To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Szczegóły
Tytuł
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Podtytuł
jak zdobyć zaufanie pokolenia Y w świecie bankowości
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
214
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788368563009
Rodzaj
Książka
EAN
9788368563009
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
87,90 zł
Recenzje