50.4
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rozprzestrzenialne media
Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
50,40 zł
Cena rekomendowana: 54,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
?Co się nie rozprzestrzenia ? umiera? ? tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.?Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.? Z rozdziału Jak czytać tę książkę?
Szczegóły
Tytuł
Rozprzestrzenialne media
Podtytuł
Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
Autor
Sam Ford
, Joshua Green
, Henry Jenkins
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
516
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381420242
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Wróblewski Michał
Tytuł oryginału
Spreadable madia
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381420242
Dodałeś produkt do koszyka
Rozprzestrzenialne media
50,40 zł
Recenzje